Tiedote Maaliskuu 2024

Tervehdys Toivasten sukuseuran jäsenet

Kevät alkaa pienin muutoksin. Kotisivuja parannetaan ja sukuhaarojen kirjahankkeille annetaan uusia eväitä. Myös jäsenmaksujen kerääminen alkaa. Sukuneuvosto kokoontui pohtimaan tulevia toimintoja.

Sukuseuran kotisivujen käytettävyyttä ja luettavuutta parannetaan kevään aikana. Jäsenrekisteriä täydennetään sukuhaaratiedolla (esim. Kaavi, Niels Olofinp. Toifwain). Merkintä tarkentuu, kun sukutaulut päivitetään.

Sukukirjojen tekeminen edellyttää, että henkilöiden sukulinjat ovat selvillä. Sukulinjojen päivitysten jälkeen annamme ohjeen, miten tiedon voi laittaa sukurekisteriin. Näin päästään taas yksi askel eteenpäin sukututkimuksen saralla.

Facebook ei ole pelkästään sukuneuvoston tiedotuskanava. Se toimii myös sukuseuran keskustelukanavana. Jos sinua kiinnostaa oman sukuhaaran kirjan tekeminen, voit FB:n kautta tiedustella kavereita tähän askareeseen. Suljetuilla jäsensivuilla voi sitten jatkaa keskustelua.

Sukuseuran jäsenmaksusta, 20 € kalenterivuodessa, tulee erikseen lasku. On erittäin tärkeää, että kaikki jäsenet maksavat jäsenmaksunsa. Edellisten vuosien maksamatta jääneet jäsenmaksut pyydetään myös suorittamaan mahdollisimman pian. Käyttäkää viitteenä omaa jäsennumeroa. Sukututkimus tarvitsee jokaisen panostuksen. Kaikkia kannustamme myös hankkimaan lisää jäseniä.

Sukuneuvosto